به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری پارسی پو؛ با توجه به اینکه در آستانه زمستان بوده و در این فصل تحرک بدن کم شده و بدن نیاز به پاک‌سازی دارد، بهتر است در وعده‌های غذایی از سبزی‌ها غافل نشده و با انتخاب وعده‌های اصلی سبک‌تر به طراوت بیشتر بدنمان در این فصل کمک نماییم.

در این فصل سبزی‌ها زیادی وجود دارند که یکی از مغذی‌ترین آن‌ها اسفناج و براکلی و انواع کلم می‌باشدکه برای ترکیب بشقاب بسیار مناسب هستند. در بشقاب سلامت این شماره ترکیب بسیار زیبا و مغذی برایتان در نظر گرفته‌ایم که در عین زیبایی ترکیبات مقوی و مفیدی به بدن شما می‌رساند.

بد نیست گاهی برای تنوع دادن به غذای روزانه بخصوص در وعده شام از ترکیب سبزی‌ها به همراه مغز‌ها بهره ببریم. بادام‌هندی نیز که منبع خوب اسید‌های چرب ضروری است در بشقاب خودنمایی می‌کند. در بشقاب از فیله مرغ استفاده‌شده که تأمین‌کننده سهم پروتئین است. قرار دادن سبزی‌ها در سرکه یا سس سویا برای کوتاه‌مدت باعث فرایند تخمیر در آن‌ها شده و ضمن هضم راحت‌تر، منجر به تولید ترکیبات پروبیوتیک و پره بیوتیک در آن‌ها شده و منجر به تقویت میکروبیوتای روده می‌شود. از طراوت این بشقاب لذت ببرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code